Reklamacje i zwroty

Zmieniłeś zdanie i chcesz zwrócić towar?

a) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i jedyny koszt ponoszony przez konsumenta to koszt dostawy. 

b) Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie odstąpienia od umowy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpienie od umowy może zostać złożone: 

– w formie pisemnej wysłanej na adres: Starogardzka 16a, 83-262 Czarna Woda
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: stolpoprosze@gmail.com

Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

c) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

d) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności po otrzymaniu towaru, którego stan jest niezmienny od tego który został wysłany przez niego, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu. 

e) Konsument ma obowiązek w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt do sprzedawcy na adres:
Starogardzka 16a, 83-262 Czarna Woda.

f) Wysyłka towaru za pomocą firmy kurierskiej DHL, DPD na palecie lub osobiście na adres : Starogardzka 16a, 83- 262 Czarna Woda po wcześniejszym umówieniu. 

g) Koszt wysyłki ponosi konsument 

Reklamacje

Meble zakupiony w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań ? Poinformuj nas o tym! Dokładamy wszystkich starań, aby zamówione meble docierały do naszych Klientów jak najszybciej, były odpowiednio zabezpieczone i przygotowane do transportu. Jeśli jednak zdarzyło się, że podczas transportu mebel został uszkodzony lub posiada wady fabryczne, mają Państwo prawo złożyć reklamację. Wszystkie nasze meble objęte są gwarancją producenta.

Warunki reklamacji:

– Konsument musi sprawdzić towar w momencie dostawy i w obecności osoby dostarczającej produkt. W przypadku uszkodzenia powstałego podczas dostawy, należy spisać protokół szkody podczas odbioru. Protokół szkody zostanie nam przekazany przez firmę kurierską. 
– Towar dostarczony należy rozpakować w przeciągu 7 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia. 
– Podczas dostawy dostarczamy kartę gwarancyjną, z która należy się zapoznać i użytkować meble zgodnie z ich przeznaczeniem, m.in. w odpowiedniej odległości od czynnych źródeł ciepła itp. 

Jak dokonać reklamacji?

Aby zgłosić reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny tutaj, w którym dokładnie opiszą Państwo uszkodzenie/wady produktu, określą: jaki mebel reklamują lub którego elementu dotyczy reklamacja. Należy również dołączyć zdjęcia lub inne materiały, pomagające wskazać wadę produktu.

Formularz reklamacyjny należy przesłać do nas: 

– w formie pisemnej wysłanej na adres: Starogardzka 16a, 83-262 Czarna Woda
– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: stolpoprosze@gmail.com

Towar reklamowany należy dostarczyć / wysłać na adres: Starogardzka 16a 83-262 Czarna Woda, odpowiednio zabezpieczony przed wysyłką i do czasu rozpatrzenia reklamacji, na własny koszt. 

Odpowiedź na reklamację

W ciągu 14 kalendarzowych poinformujemy Cię o dalszych krokach realizacji reklamacji. Nasi sprzedawcy mogą poprosić też o przesłanie dodatkowych informacji, które będą niezbędne do realizacji reklamacji. Zrobimy wszystko, by realizacja reklamacji przebiegła jak najszybciej, by mogli Państwo cieszyć się zakupionymi meblami.